Kirjoittaja: Kirjoitan minä muodossa eli olen vähän niinkuin Ellen. En vaivaa enää joten lukemaan siitä

 

Koko nimeni on Ellen Jennifer Sundel, tutummin Ellen.Olen harrastanut ratsastusta reilut kymmenen vuotta, itse olen 13-vuotias. Asumme tällä hetkellä Helsingissä, jossa ratsastustunnit ovat aika kalliita. Olen aika usein tallilla sillä kymmenen kerran talutuskortilla saan ilmaisen tunnin.                                                                                                                                                                                 Perheeseeni kuuluu Äiti, Isä ja koiramme Flippe ,joka on Berninpaimenkoira. Asumme pienessä omakotitalossa. Talossa on vain olohuone, keittiö/ruokailuhuone, vessa/pesuhuone, vanhempien makuuhuone ja minun ja Flippenin yhteinen huone. Se ei kyllä haittaa että olen Flippenin kanssa samassa huoneessa vaan se että asumme kaukana kavereistani ja varsinkin parhaasta kaveristani Jennasta.

 

No se oli vaan esittely. Teksti on varmasti hirveeen tönkköä ja kirjoitus virheitä löytyy. Kommentoikaa!!!!

PS: Seuraava osa tulee joskus ehkä viikonloppuna. PPS: Teksti tuli suoraan mun päästä. En oo kirjoittanu erikseen paperille.